kedd, július 20

Edzésem+ Valery Fedorenko 10 perces snatch tesztje(pffff)


Fülledt szemét meleg.Kilépsz a verandára és pafffffff.Ki nem s......a le.-gondoltam és kimentem este 10-kor.:)Nos a meleg még ugyanolyan kegyetlen erővel csapta meg az arcom, de tényleg edzettem.

-Bemelegítés

- 7 snatch jobb kézzel (20 mp pihenő utánna)
- 7 snatch bal kézzel (20 mp pihenő )
- 20 mp kétkezes swing (általában 13 vagy 14 ismétlés)és (20 mp pihenő)
- 20 mp kötél munka (20 mp pihi)
EBBŐL 10 KÖR!!!!(A használt súly 24 kg-os Kettlebell)

Összesen 140 snatch + 130 és 150 közötti swing+ 10x20 mp kötélrángatás jobbra balra technika

Végül még függeszkedésben lógás és lábemelés 5 x 10 ismétlés.

Patakokban folyt a víz rólam és elégnek találtam ezt az egy fent leírt gyakorlatot.Így is elszüttyögtem 41 percet az edzéssel mindent egybevéve.De még ebből is le fogok faragni.
A videó ötlete amit felraktam Lakatos Pétertől származik.Az ő blogján találtam, de megtetszett és felraktam.Tényleg nem valami szabályos gyakorlat, de akkor is egy állat a figura.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése