hétfő, július 26

Láb-láb-láb


Ma a lábamra gondoltam. Az egyik legfontosabb testrészem és mégis mintha néha kicsit mostanában hanyagolva lenne. Persze ez nem teljesen igaz hisz az RKC nem engedi meg hogy akár egy testrész is kimaradjon edzésen(főleg nem a láb)Mégis elhanyagoltnak éreztem.
Ezért ma:

- bemelegítés

- saját testsúllyal : - bal 1 pistol , jobb 1 pistol(egylábas guggolás)
- bal 2 pistol , jobb 2 pistol
- bal 3 pistol , jobb 3 pistol
- bal 4 pistol, jobb 4 pistol

- 16 kg KB : - bal 1 pistol , jobb 1 pistol
- bal 2 pistol, jobb 2 pistol
- bal 3 pistol, jobb 3 pistol
- bal 4 pistol, jobb 4 pistol
- bal 3 pistol , jobb 3 pistol
- bal 2 pistol , jobb 2 pistol
- bal 1 pistol , jobb 1 pistol

Ezután a terv a következő volt: - 10 x 10 gobblet guggolás 28 KB 35 on /30 off
Megcsináltam de ha őszinte akarok lenni a következőt csaltam. Az első kör után a GYMBOSS-omat át kellett állítanom mert soknak találtam volna a 35 mp pihit. És a 7. körben tartottam egy bónusz 35 mp pihenőt mert..............kitalálhatod:)
Szóval meglett a 100 guggolás csak egy kicsit kicsúsztam az időből.

- Végül : 10 kör kitörés előrehaladva nyakban 30 kg és körönként 12 hosszú lépés.A 9. és 10. kört egybe nyomtam le.

Frankón elfáradtam és a pólóm is csurom víz. Egyedül az idő ami kicsit elhúzódott, mert ezeket a gyakorlatokat ma 54 perc alatt csináltam meg.

Brrrrr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése