hétfő, július 19

Hogyan lehet sport nélkül élni?





Másfél hét teljes edzés nélküliség. Ha azt mondanám, hogy nem élveztem akkor hazudnék. De ha azt mondom hogy a mai edzést még jobban élveztem akkor sem hazudok.
Elég sokáig elhúztam a kezdést mert 9-ig csak heverésztem a késői vacsora miatt.
9-kor kimentem az eresz alá az udvarban és szomorúan láttam hogy esik az eső.Megfordult a fejemben, hogy vége a mai újrakezdésnek, de valami arra ösztönzött hogy ne adjam fel.
Bemelegítettem a szobában és kimentem a blutoothos(de jól írtam le) fejhallgatómmal(ami kiderült hogy elromlott.De jó.Úgy is el akartam már költeni az összes pénzem mert nincs hova rakni:)
Kis indian club után elindult a stopperem.:
- 18 x 5 ismétlés húzódzkodás majd a végén 1 x 10 ismétlés. Nemsokkára felteszem a húzódzkodómat amit egy kollégám csinált megrendelésre. Akinek kell az szóljon, nagyon menő:)

- Clean felvétel után 8 x 4 ismétlés guggolás and push press 2x24 kg KB

- 5 x 20 deadlift (5 perc alatt szigorúan) 28 kg KB

Nyújtás nézve az esőt:)

Ránéztem az órára és láttam hogy 43 perc alatt lett meg az edzés.Nem volt hajtás, rohanás de nagyon nagyon jól esett és a 8 kör guggolás és nyomás variáció is könnyen ment a két 24 kg-ossal.Össze sem lehet hasonlítani egy ilyen másfél hetes pihenést egy két napos hétvégével.
Többször fogok ilyet:)
Lassan elkezdem a szórólapok készítését és a csoportok megszervezését.Nagy erővel készülök az edzések megkönnyítésére venni egy verdát is.
Más városba is terjeszkedek de ez is odébb van még.Rengeteg munka áll előttem.Hmm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése