szerda, szeptember 14

Brett 1.nap nagy sullyal +100 burpeee

A tegnapi edzest elfelejtettem blogolni.

Brett Jones fele 1. nap. De nem kis sullyal 3 kor hanem nagy sullyal( ez itt a legnagyobb sulyom sajna) 1 kor.

-20 ketkezes swing 24 kg KB
-4/4 Clean and Squat 24 kg KB
- 20 swing 24 kg KB
-8/8 Clean and Press 24 kg KB
- 20 swing 24 kg KB
- 4/4 TGU 24 kg KB
- 20 swing 24 kg KB
- 8/8 snatch 24 kg KB
- 20 swing 24 kg KB

Ebbol csinaltam egy kort. Ha igy egyben lenyomod akkor halal faraszto egyszerre, de utanna egy par perc mulva mar nem vagy faradt.
Epp ezert meg csinaltam utanna.

- 5/5 Windmill 24 kg KB

Es meg mindig mocorogni akartam. Epp ezert.

- 10 x 10 Burpeee

Na ez azert mar jol esett a vegere. Elkezdhettem a nyujtast.

A csipo hajlitom jobb oldalt oltari kotott. Mar egy ideje eszrevettem ezt.Foleg a nyujtasoknal.Erre most kiderult hogy a jobb oldali csuklom is kotottebb mint a bal oldali. Gondolom azert mert a jobb oldali kezem tobbszor hasznalom es igy stabilabba tette a kotottseggel a testem. Esszerunek hangzik. Epp ezert ha mondjuk kezen allok sokszor akkor az erosebb jobb oldali csuklom kezd el fajni, mert nem kepes olyan hajlekonysagra mint a ,,gyengebb" bal.
Es erdekesseg: a jobb vallam regen mar 2-szer is kificamodott. Lehet ennek valami koze ezekhez az assszimetriakhoz?Megeshet:)
Erdemes odafigyelni a nyujtasokkor. De ha nem vagy kepes magad eszrevenni a hibakat akkor keress fel egy FMS oktatot:)

Power To You azoknak akik tudjak hogy mi az egyaltalan hogy asszimetria kutatas es FMS:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése