kedd, szeptember 6

Calisthenic

Ma Calisthenic edzes volt. Gyorsan lemennt, de megis kemeny volt.

Elemzes:

- Hid tartas, a fej erinti a foldet az ismetlesek kozott: 1 x 15 ismetles + 1 x 10 ismetles. Na vegre sikerult lekerulni a foldre vegre ennel a gyakorlatnal.
Nem tudtam hogy mit varhatok majd ettol a gyakorlattol.Az eloirt mennyiseg amit el kellene ernem a 2 x 25 ismetles.
Nos iszonyat hogy mennyire feszultek a gerincem melletti gerincmerevito izmok. Az ezelotti ravezeto gyakorlatoknal amiket mar 4 honapja csinalok, inkabb a kezeim es a labaimat erezttem kozben.De itt olyan helyek feszulnek amit mas gyakorlatokkal nem tudtam eddig elerni.

- Egylabas guggolas medicinlabdan: 15/15 + 15/15 ismetles. Maradok ezeknel a sorozatoknal mert erzem hogy a terdizuleteknek erosodni kell meg.

- Kezen allasban fekvotamasz falnal: 2 x 10 ismetles. Nos ez az a gyakorlat ahol gyorsabban fejlodik az izomzatom mint az izuleti reszeim. Konkretan a csuklomnak kell meg szoknia. Ma mar felljebb is mehettem volna a sorozatoknal, de egy idore itt maradok. A jobb kezem csuklo reszenel egy kis heveny izuleti gyulladas fele alakult ki.Emiatt most egy ideig nem emelek a sorozatok ismetlesein.

Vegul nyujtottam egy keveset.

Power To You azoknak akik meg tudnak csinalni legalabb egy szabalyos hidtartast!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése