csütörtök, szeptember 1

Nem a szamokat hajszolva.....

A mai Calisthenic gyakorlatok kozott a kovetkezok szerepeltek:

- Vizszintes huzas csipo magas rudon: 3 x 23 ismetles. Eredetileg ugy volt hogy a 3. sorozatot 25 ismetlessel huzom vegig, de idokozben meggondoltam magam. Tortent ez azert mert most hogy ujra bele-bele olvasok a konyvbe, rajottem hogy kicsit a szamokat hajszoltam. Igy ma nem a szamokkal foglalkoztam. Szep lassan csinaltam a huzasokat es megtartottam egy masodperce a testem a rudnal. Iszonyat mennyire mas lehet ugyanaz a gyakorlat, ugyanannyi ismetlessel.Az alkarom, bicepszem, es a hatam ugy bedurrant hogy nyujtanom kellett rogton utanna.

- Fekvotamasz, felig leengedve a csipot egy rogbilabdara: 2 x 25 ismetles. Extra lassan feszitve, koncentralva.

- Fuggeszkedesben paros terd emeles: 2 x 10 ismetles. Olyan lassan csinaltam hogy az alkarom szinte mar nyuszitett. De a vegen meg raadaskent megcsinaltam 1 x 8 ismetlest. Rajottem hogy a hasam sokkal tobbet is birna es csinalhatnam paros tolodzkodo korlaton is a gyakorlatot, hogy jobb legyen a hasnak, de szeretnem hogy mire a huzodzkodasok jonnek az alkarom es a csuklom ok legyen.

Vegul Smr system hengerezes es csipo lazito gyakorlatok.

Power To You azoknak akik nyaron sem lustalkodtak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése