péntek, szeptember 16

Hanyinger es a koncentracio hianya



Az elejen a bemelegitesnel gurulasokat csinaltam a szonyegen, de mivel telljesen uj a mozgas szamomra ezert nem ismertem a hatarokat es elszedultem:) Hanyingerem lett ami elegge hatassal volt az edzesre is:)

A mai edzes nem volt telljesen 100 % . Mas dolgok vonntak el szerintem a figyelmem es igy nem volt telljes a koncentracio. Ennek ellenere megcsinaltam a mai Calisthenic gyakorlast, sot meg a kezen allasban fekvotamasznal egy ismetlest javitottam is.

Elemzes:

- Hid fejtamasszal: 1 x 15 ismetles + 1 x 12 ismetles + bonus 1 x 5 ismetles( ez a vegen volt es csak ugy mert szerettem volna)

- Egylabas guggolas eloszor siman majd medicinlabdan: 15/15 + 15/15 . Az elso kort a medicinlabdaval ugy csinaltam hogy a kezemben volt a labda. Nem tom hany kilo.Szerintem 5.
Utanna pedig a 2. korben a szabad labam a medicinlabdan volt guggolasok kozben. Erdekes hogy igy sokkal nehezebb mint labda nelkul.Tudom is az okat:)

- Kezen allasban fekvotamasz: 1 x 10 + 1 x 11 ismetles. Itt javulas van es eszrevettem hogyha a kezeim vallszelessegnel picit kinntebb teszem es befele kozelebb a falhoz akkor nem faj ugy a jobb csuklom.

Most egy ideig nem blogolok mert nem lesz ra lehetosegem, de nemsokkara visszaterek:)

Power To You azoknak akik edzenek addig helyettem is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése