csütörtök, szeptember 8

Felszakadt tenyer 2009-bol


Erdodi Misi RKC utolagos engedelmevel leszedtem a mostani promo anyagabol egy kepet, amin en vagyok lathato a 3 napos Budapesti Kettlebell vizsgank vegen. Jol lathato hogy a tenyerem tobb helyen is felszakadt es az utolso gyakorlatokat mar igy ezzel a kezzel kellett vegigcsinalnom.Emiatt a golyok fogantyuja eszelosen csuszott es azt hiszem hogy meg soha eletemben nem szoritottam semmit sem mint akkor azokat a Belleket.:)Megis erdekes dolog hogy ugy gondolok vissza ra mint eletem egyik nagy elmenyere. Mivel iden nem tartozkodok Magyarorszagon ezert nem tudtam ott lenni az edzoi minositesem megujjitasan.De jovore ujra visszamegyek arra a helyszinre es barmikor amikor edzek vagy gyakorlok mindig eszembe jutnak ezek a kepek....:)

Mara piheno napot rendelek el:)

Power To You azoknak akik fejeztek be mar edzest felszakadt tenyerrel:)

1 megjegyzés:

  1. tudom,hogy a kezed a lényeg...de én csak a sajt reszelőt látom....:))(k)

    VálaszTörlés