szerda, szeptember 7

Brett Jones 3. Nap

Ha ket sullyal edzel akkor nem kovethetsz el hibat. Illetve csak akkor kovethetsz el hibat, ha mar annyira erosek az izmok, inak, izuletek hogy egy ket ismetles erejeig a rossz technikat is at tudod hidalni. De hosszu tavon valoszinuleg megserulsz. Ezert nagyon fontos hogy kissebb sullyal is begyakorolja az ember a helyes technikakat. Na ennyit a tudomanyos reszrol:)

Ma edzes Brett Jones 3. Nap!

2 x 24 kg KB

- 8 dupla Clean and Squat 2 x 24 kg KB
-20 dupla swing 2 x 24 kg KB
- 8 dupla Clean and Squat 2 x 24 kg KB
- 8 dupla Clean and Military Press 2 x 24 kg KB
- 8 dupla Clean and Squat 2 x 24 kg KB
- 4-4 TGU 2 x 24 kg KB
- 8 dupla Clean and Squat 2 x 24 kg KB
- 8 dupla Snatch 2 x 16 kg KB
-8 dupla Clean and Squat 2 x 24 kg KB


A TGU -nal ugy nyomattam hogy akkor huztam fel a szabad kezemmel a masik sulyt amikor felalltam.
A snatchnel mivel eddig meg nem gyakoroltam a dupla kezes snatcheket ezert ugy dontottem hogy okosabb lesz 2 x 16 kg-val most csinalni.

A guggolasok brutalok voltak de sikerult mindegyik eleg szepen.

Nagyon kemeny edzes volt pedig kevesebb volt mint fel ora. Ma volt edzo tarsam is. Egy srac csatlakozott hozzam aki mar regota edz. Massziv, szikar gyerek es nem okozott neki gondot a 2 x 24 kg, ezert le a kalappal elotte. A technikaja ellenere is nagyon eros.


Igyekezttem minden ismetlesre figyelni es amit elcsalltam azt a kovetkezo ismetlesnel proballtam plussz feszitessel es kivarassal visszahozni.
A gyakorlatok vegen ram fert volna egy oxigen palack:)

Power To You azoknak akik nem hanyagoljak el a labukat sem a testedzeseik soran:)

1 megjegyzés: