csütörtök, szeptember 1

Brett 2. nap

A tegnapi nap edzeset nem tudtam ,,leblogolni" :) mert nem volt netem:(

De tegnap is volt edzes es most,, leblogolom":)

Bemelegites( a bemelegiteskor nagyon punnyadt voltam es emiatt ittam egy korty kavet, amit egyebkent nem szoktam soha. Az eredmeny az lett hogy hanyingerem lett edzes kozben. Szoval tobbet art a kave mint hasznal kettlebell edzes kozben:) )

Brett Jones 2. Nap

Hasznalt suly 24 kg

- 8/8 Clean And Press
-20 Ketkezes Swing
- 8/8 Clean And Press
- 4/4 Clean And Squat
- 8/8 Clean And Press
- 4/4 TGU
- 8/8 Clean And Press
-8/8 Snatch
- 8/8 Clean And Press

Szep komotosan megvolt 20 perc alatt az egesz.
A vegen pedig meg 5/5 Szelmalom gyakorlat.
Igy osszesen kevesebb mint fel ora volt az ossz edzesido.

A vegen talaltam az edzotaskamban egy gumiszalagot amivel elkezdtem bicepsz meg hat gyakorlatokat probalgatni, de elszakadt.........:)

Power To You Brett Jones-nak:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése