szombat, szeptember 10

Futopadra kenyszeritve

Mint mar emlitettem, mostanaban kenytelen vagyok a futasokat futopadra korlatozni. Annak ellenere hogy tudom soha nem fogja utolerni a szabad terben valo futas erzeset es eredmenyesseget a futopad, mostanaban egesz szepen hozzaszoktam. (persze otthon kizart hogy padon fussak:) )

A mai futas a futogepen:

Hill program 1- 20 , 13-as
Sebesseg : 6 merfold/h
Ido: 5 perc bemelegito futas, 25 perc futas, 5 perc levezeto gyaloglas
Emelkedesi szog: a legalacsonyabb 3.5 fok a legmagasabb 9.9 fok

Most nem faradtam el ugy mint szoktam. Ennek orulok.Ugy tunik hogy nemcsak az eromet sikerult novelni az elmult 4 honap alatt, de az allokepessegem is fejlodik.


A vegen logtam 9 percet a gravitacios csizmammal. Eszrevettem hogy ha futas vagy olyan edzes utan hasznalom a csizmat amikor a labaim hasznalva vannak akkor kenyelmesebb a logas.Valoszinuleg azert mert a bokam jobban be van melegitve.

Power To You a futasnak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése