kedd, augusztus 30

Tartsd feszesen a vallaid!

A mai nap 3 Calisthenic gyakorlat volt porondon.

Eloszor is bemelegitettem a szokasos izuleti atmozgatassal.

Utanna:

-Hid tartas szog pozicioban: 3 x 30 ismetles. Most kevesebbet kellett pihennem mint a multkor es mivel masodjara is sikerult a 3 x 30 , ezert tovabb lepek a hid fejtamasszal gyakorlatra.Jeeejee Nagy az orom!!!

-Egylabas guggolas medicinlabdan: 15/15 + 15/15 ismetles.Ebben is fejlodes mutatkozik.Bar azert csak ovatosan haladok felfele a 20 ismetlesekig oldalankent. Iszonyatosan erositi a labat azt azert el kell mondanom.Jobban mint barmi mas amivel eddig talalkoztam eletemben:)

- Fekvotamasz kezenallasban telljesen leengedve: Mivel a felig leengedesekkor mar siman menntek a 20 ismetlesek ezert valtottam a telljes leengedesre.
Igy csinaltam 2 x 10 ismetlest lassan leengedve. Sokkal durvabban bedurrant a lapockam kornyeki izom mint eddig es a karom es felso mellkasom is kapott egy szep terhelest.A mostani cel a 2 x 15 ismetles:)

Es vegul ami nem volt tervben: 2 x 10 ismetles fuggeszkedesben terdemeles. Azert is csinaltam hogy megnezzem hogy a fogaserossegemmel volt e a multkor a baj. Nos valo igaz hogy meg van mit erositeni a fogason de idokozben rajottem valami nagyon nagyon fontosra is.
Megpedig arra amit Paul Wade a fegyenc szerzoje folyamatosan hangoztat:
Tartsd feszesen a vallad ha logsz valahonnan.A vallaid egy par centit huzd lefele a fuledtol.Ne engedd hogy a testsulyod lehuzzon. Es a hasfalat is egesz vegig feszitsd apam!!!
Ha igy csinalom akkor valoban csak a hasamra kell koncentralni es az izuleteim is biztonsagban vannak.
Ennek hatasara ujra a kezembe vettem a konyvet es ami a nagyon durva hogy most megjobban tetszett mint elsore.Igazabol olyan volt mintha nem is olvastam volna egy ket resznel. Azota is azon gondolkozok hogy most vagy a memommal van baj vagy egyszeruen elsore nem fogtam fel sok dolgot a leirtakbol.Azt hiszem mind ketto igaz:)

Ami meg nem volt tervben az az hogy egy kollegam elkapott a folyoson es birokra kellt velem amikor epp kajalni indultam volna edzes utan.
Alaposan megszorongattuk egymast a folyoson a foldon, de jol esett.:)

Power To You azoknak akiknek van neha oszintesegi rohama:) K.

1 megjegyzés: