szerda, június 15

1 fokos emelkedo.....................

3200 m futas.

Kaptam egy tippet hogy a kesobbi esetleges fajdalmak vagy serulesek elkerulese vegett, allitsam a futopadot egy fokos dolesszogbe es akkor nem fogja a terdem bantani a futopad.(na nem mintha eddig ereztem volna valamit)De azert kiprobaltam. Nos a tapasztalatok:

- Ido: 15:40 helyett 16:16

- a vadlimban nem ereztem feszulest amikor leszalltam a geprol

Iszonyat kifaradtam. Nem tudom hogy a dolesszog miatt vagy csak mert ez egy ilyen nap volt, de mar a felenel ereztem hogy most nem lesz meg a multkori idom.

Utanna nyujtottam.

Ezek a futasok igazan jol esnek. Mostantol ezen a dolesszogon folytatom tovabb es megprobalom az idot is tartani.

Power To You azoknak akik emelkedon is szoktak futni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése