csütörtök, június 16

2. lepes Fegyencedzesben, 2 gyakorlat ,,kozephalado"


Fegyencedzes.2. honap!!!!

Nos nezzuk sorra.

-Fekvotamasz csipo magassagu targyon eloredolve: 3 x 40 Kemeny de nem lesz vele gond.

- Guggolas terd magassagu targyon tamaszkodva: 3 x 40 Abszolut ok.

- Huzodzkodas csipo magassagu rudon: Nos itt meglepetes..........Ajjajj..........Leirom hogy mi mennt:
1 x 15, 1 x 10 , 1 x 10
Az mar tisztan latszik hogy ennel a gyakorlatnal nem vagyok halado es az is hogy nem szoktam huzodzkodast csinalni csak ritkan.
Ugy dontottem hogy a kozephalado dolgot fogom egy honapon at eroltetni. Ami 2 x 20 ismetles.
Iszonyat gyilkos igy lassu kivitelben. A fogaserossegem, a csuklom, az alkarom jelzi hogy megvan a gyenge lancszem a testemben. Kemeny lesz elerni a 3 x 30 ismetlest.....

- Labemeles 3 x 30 Majdnem betojtam de tartani fogom.

- Egyenes hid. Nos ujjabb meglepetes, bar valamennyire mar azert szamitottam ra.
3 x 20 ismetlest csinaltam, a 3 x 40 ismetles helyett.
Es a gyakorlatot nem tudom szabalyosan csinalni. Egyszer azert szerintem mert a lapockam koruli izmok eleg kotottek. Masreszt pedig az evek soran azert sikerult egy kis izmot odanovesztenem es megmondom oszinten nem fer oda a kezem. Nem tudom hogy ilyen esetben most mi van de ez van. Amugy a 3 x 20 ismetlesnel nem a gerincmerevito izmok durrantak be hanem a karom, es a lapockam kornyeki resz. A labbam is nagyon feszult, de a gerincmerevitok most nem kaptak sokkot. Na majd latjuk.\

- Kezen allasban tartas 1 x 2 perc + 1 x 1 perc Varjutartas

Latszik hogy kicsit kemenyebb edzes volt mert most nagyon kemenynek ereztem a tartast.

Vegul lenyujtottam.
Nos erdekes egy honap lesz. Igyekszem a 2 gyakorlatnal felfejlodni a halado szintre. Kemenyebb lesz mint gondoltam.

Power To You azoknak akik neha talalkoznak meglepoen nehez dolgokkal.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése