szombat, június 18

Max pulzusom 191??????


Ma delutan futottam. Egyszeruen mostanaban akkor szoktam edzeni amikor erzem hogy aktiv vagyok es egyszeruen csak meglovagolom ezt az erzest. Nincs olyan hogy 6kor vagy 8kor edzes.Akkor van amikor erzem hogy mozoghatnekom van. Szerencsere van lehetosegem hogy ezt igy tehessem.
Nagyon nagyon gyilkos volt ennek ellenere a futas, viszont javitottam a multkorihoz kepest 17 masodpercet aminek nagyon orulok. Most is beallitottam a futopadot 1 fokos emelkedore(ez a masodik fokozat az emelesben) es kb 500 m bemelegites utan lenyomtam a 3200 m-t.

Ido: 15: 59
Szamomra ez jo ido, mivel en igen keveset szoktam futni. Es a javulas minden morzsajanak orulok.

Erdekessegek:

- A bemelegiteskor mar 111 volt a pulzosom.

- A futas vege fele megint raneztem es akkor 193 volt.

- Ennek ellenere ahogy vege lett es gyalogoltam egybol visszzuhant 163-ra.

A maximalis pulzus kiszamitasanak tobb modja is van.
A legosibb, bar mar sokak szerint pontatlan a kovetkezo keplet: 220 - eletkor

Tehat akkor nekem 220 minusz 29 = 191

Hoppa akkor ha 191 a max pulzusom es en 193al futottam akkor a max terhelessel futottam, sot tobbel is???Erdekes kerdes, de minden bizonnyal szolgalhat valamifajta informacioval.

Ennek hatasara ugy dontottem hogy nem fogok minden futasnal max pulzussal futni. Nem gep vagyok es a fejlodes is hamar megallhat. Varom az eszreveteleket ha valaki esetleg kiegeszitene:)

Power To You azoknak akik hasznalnak neha pulzus merest az edzeseiken......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése