kedd, június 28

Atvert a stopperem...........

Ma kicsit keson kezdtem el futni, bar egesz nap erre keszultem. Ugy volt hogy ma mindent kinyomok magambol. Amit forog.
Eloszor futottam olyan 7-800 metert bemelegitesnek, aztan beallitottam 7.7 merfold/h-ra a gepet es azon futottam vegig a 3200 metert.
Nos nem voltam formaban. Sokszor meg kellett kapaszkodnom a futogep elejen talalhato kapaszkodokba hogy egy kis energiat gyujtsek. Persze a labaim tovabbra is szedni kellett, de ez a kis segitseg is sokat jelentett.
Egyszer 6-7 masodpercre egy picit lejjebb vettem a sebesseget, de gyorsan visszaallitottam.
Rajtam volt a stopperes oram. Amikor vege lett a futasnak akkor raneztem az oramra es megnyomtam a stop gombot. Eskuszom hogy legalabb 3 vagy 4 masodpercig neztem hogy megallt e az idomeres es ugy lattam hogy igen. Elkezdtem a gepen szep lassan visszavenni a sebesseget hogy lelassitsam a pulzusom. Aztan leszalltam a geprol es elmenntem a nyujto szonyegre nyujtani.
Leultem , szakadt rolam a viz. Ranezek az orara es mit latok????????????
Megy a stopper......
Na fasza...
Ilyen az amikor halalodon vagy es minden masodperc tobbnek tunik mint ami. Pedig fogadni is mertem volna hogy megallitottam azt az orat.........

Holnap fegyencedzes..............

Power To You azoknak akik voltak mar ugy hogy egy masodperc is az orokkevalosagnak tunt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése