péntek, június 17

50 TGU - 100 haskerek



A mai nap az egyik legosszetettebb kettlebell gyakorlat volt teriteken amit csak ismerek.
TGU. Vagy mas neven torok felallas.
Pusztito kitartas, kokemeny akarat. Ezek szamomra a torok jellemzoi.
Meg a legkemenyebb helyzetekben is folyamatos koncentracio. Akik mar regota olvassak a blogom azok tudhatjak hogy egyszer regen edzestartas kozben nem a gyakorlatra figyeltem hanem a csoportra es egy 40 kg-os bell kitekerte a kezem. Micsoda felelotlenseg volt kedves baratom hogy ilyet megengedtem magamnak.
Mostanra ujra formaban vagyok.Ezt mutatta a mai edzes is.

- 5 TGU bal kezzel/ szusszanasnyi szunet/ 5 TGU jobb kezzel -mindez 24 kg KB

Ebbol volt 5 kor. Az egesz nem tartott tovabb mint 21 perc. Rekord ido. Annak ellenere hogy a TGU-t soha nem idore csinalom. Ma ugy dontottem hogy kihasznalom a sok TGU-nak a gyakorlati elonyet es kicsit nagyobb fordulatra kapcsolok. Ezt csak par ismetles sinylette meg.
Ugy csinaltam a gyakorlatot hogy kozben minden ismetlest kitartottam, meg ha gyors is volt az utem. Csak azert hogy hamar vegezzek nem kockaztattam.Igy is hamar meglett ez az 50 ismetles.
Nagyon elveztem.

Utanna ugy dontottem hogy mivel ugy erzem mostanaban felporogtek a motorok ezert most meghuzok minden gyakorlatot.

5 x 20 haskerek. Extra lassu kivitelben. Figyelve a feszulesre. Maskor csak 15 - oket szoktam, de ezek a 20-ak sem voltak gazosak.
Kezdem erezni a powert..........

Power To You azoknak akik mostanaban lehangoltak vagy motivaciojukat vesztettek..............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése