vasárnap, június 12

Erosites ket sullyal




Ma kettlebell gyakorlas volt.
Ugy dontottem hogy kicsit most hanyagolni fogom az allokapessegi edzeseket.(kiveve a snatch gyakorlasoknal)
Inkabb az erot szeretnem mar novelni. Igy atvaltok egy par gyakorlatnal a ket sulyos verziora.

Ma a kovetkezoket gyakoroltam.

2 x 24 kg KB , 13 x 5 ismetles Swing Inkabb a gyakorlat csiszolasa volt a cel, mivel reg nem fogtam ket sullyt a kezembe. Nem volt veszes. Es elveztem a technika csiszolasat is.:)

Utanna csinaltam 2 x 24 kg KB -el Deadlift 10 x 10 ismetles erejeig. Igazan jol esett, most egy kicsit nagyobb sullyal felhuzast csinalni.

Vegul csinaltam 5 x 8 ismetles Floor Presst a foldon fekve 2 x 24 kg KB.
A nyomasoknal ereztem hogy a jobb kezem konyoke valamivel gyengebb es a csuklom is betegeskedik mostanaban.
Figyelnem kell a jelzesekre es a terheleseknel ovatosnak lennem.Foleg az olyan edzeseknel ahol nem lehet annyira kontrolalni a mozgas minoseget.

Azt hittem hogy csak atmeneti fajdalom lesz ez a kis inhuvelygyulladas szeru, de ugy latszik visszakoszon az Rkc vizsgam elott szerzett inhuvelygyulladasom, amit meg Kosovoban szereztem. Erdekes modon tobb honapig recsegett az inhuvelyi resz es nagyon fajt is, de amikor eljott a vizsga napja telljesen tunetmentes lett. Pedig ott aztan volt terhelve......
Utanna sem jelentkezett mar. Es most nem is tudom igazan hogy mi lehet a ludas. Nem veszes meg, de neha azert jelzi hogy valami nem ok.
Vigyaznom kell a sajat testsullyos edzeseknel is hogy figyeljek a konyek taji reszre. Plane hogy most jon a 2. lepes.
Ha rosszabodna az allapota akkor visszabbveszek a lenduletbol, es a lepesekbol is.

Nos Power To You azoknak akik kepesek visszavenni a lepesbol amikor szukseget erzik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése