csütörtök, június 30

Guggolasok nehez kettlebell sullyokkal




Egy ideje atvaltottam a legtobb kettlebell gyakorlatnal 2 sulyos edzesre. Illetve gyakorlasra.
Ennek oka hogy szeretnek egy kis erot es tomeget pakolni magamra.
Nem minden gyakorlatnal hasznalok ket sulyt es nem is lenne celravezeto.Pld. snatch..............
A mai nap is ket sulyt hasznaltam.

Mai gyakorlas: Double Front Squat!

- Elolguggolas ket sullyal: 10 x 5 ismetles(lehet hogy volt egy 11. is ) 2 x 24 kg KB.
Az ismetlesek also poziciojaban megalltam olyan 2 masodpercre, majd eros levego fujas es feszites utan robbanttam fel. Fincsi volt....

- Fekvotamasz helyzetben a bellek fulen tartva magam Furesz: 5 x 8/8 ismetles 2 x 24 kg KB.
Ezt csak ugy kiegeszito gyakorlatkent tettem be.

Vegul fogtam az smr hengerem es szepen vegig massziroztam magam.

Felhuztam a gravitacios csizmam es 5 percet logtam. Valahogy ugy sikerult felraknom magam hogy kenyelmes pozicioba kerult a bokam is es alig akartam lejonni. Jol esett.Lazitja a lapocka kornyeki izmokat, stresszmentesit, es a csigolyakat is szethuzza.Csak ajanlani tudom.

Power To You azoknak akik edzessel vezetik le a hetkoznapok alltal felgyulemlett stresszt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése