hétfő, június 20

Max ero noveles es kemeny Cleanek



Ma amikor kinyitottam a szemem, megvoltam rola gyozodve hogy a mai nap lesz a pihenonap.
Elbuktam:)

Ma Belles nap lett.
Ugy dontottem hogy muszaly lesz ramennem a maximalis erore is.Nehogy mar csak allokepessegi edzeseket csinaljak......

Elokeszultem........

Ugralokoteleztem...........

Bevittem 2 x 24 kg-os Bellt ...........

Csinaltam egy par bemelegito sorozatot.........

Aztan durr bele!!

  1. Eloszor csinalni akartam egy 29 kg-ra felszerelt Bellel egy par ismetlest, de a 24 kg-os Bellemre raszerelt 5 kg-os tarcsa folyton kilengett a Clean-nel es nem tetszett.Nos mivel egy amcsi fillingu teremben edzek, ezert itt vannak szogletes egykezes sulyok.Fontban megadott sullyal.Eloszor felvettem egy 60 fontos(kb 27 kg-os) egykezest es azzal csinaltam 2 sorozat nyomast mind a ket kezzel. Aztan felvettem egy 65 fontos(kb 29.5 kg) sulyt es azzal csinaltam meg 6 sorozatot mind a ket kezzel. Sorozatonkent 4/4 nyomas volt karonkent.Kiveve az elso ket sorozatot a 60 fontossal mert ott csak 3/3 ismetles volt.Igy osszesen lett 8 sorozat.
  1. Aztan dupla Clean jott. Csinaltam 8 sorozatot a dupla felrantasbol a 2 x 24 kg-os Bellekkel.Sorozatonkent 5 felrantas. A pihenoidoket direkt 30 mp hosszura hagytam hogy legyen ido a szep gyakorlasok felkeszulesere.
Erdekesseg: A majd 30 kg-os sullyal valo nyomasok igazan szepen menntek. Meg vagyok lepve, mert mostanaban abszolut nem csinaltam max ero gyakorlatokat. Es nem is edzettem nehez sullyokkal. Mostanaban sajat testtel edzek............ugye milyen fura?????

Masik erdekesseg: A dupla felrantasokat max feszitessel csinalva, ugy ereztem hogy szabalyosabb vagyok mint egy sullyal.Viszont ereztem hogy a gerinc also szakasza 48 kg lengetesenel igen nagy veszelynek van kiteve, szoval nem art mindig esznel lenni ha ilyen sullyokat lengetsz 76 kg-osan:)A terdem is jelzett hogy legyek ovatos, de nem fajdalom volt csak valami fura sejtese a dolgoknak.A pulzusom felment vagy 167-re vagy 176-ra mar nem emlekszek.Azert durva hogy akar 80 felrantas is felnyomhatja a pulzust.


Es vegezetul egy jo tanacs mindenki emberfianak aki olvassa a blogom. Rohadtul vigyazz a gerincoszlopodra ember mert ez az a szerved ami menten futnak azok az idegszalak amik miatt mozgatod a vegtagjaid. Apold, tiszteld, edzd kemenyen es orok eleted lesz:)

Power To You azoknak akik megtisztelik a gerincuket azzal hogy odafigyelnek ra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése