vasárnap, június 5

Snatch............50 % se


Snatch.Kemeny gyakorlat?? Nem kifejezes.
Eleg reg csinaltam mostanaban. Meg nemetorszagi utamon volt utoljara. Amikor megcsinaltam 1000 db-ot.
Ma vo2max jelleggel akartam csinalni egy beszoktatot.

Igy nezett ki :

- 20 kor - 15 mp munka - 15 mp piheno ( 7 ismetlessel) 24 kg KB

- a vegere volt meg 6 x 30 mp on / 30 mp off fej korul korzes

Megmondom oszinten hogy megviselt meg ez a dolog is. Nem tudom mi lett volna ha ma kellett volna lenyomnom egy 40 koroset.
Valoszinu hogy elpatkolok.:)
Mindenesetre igy utolag jol esett. Ja igen. A telljesseg igenyehez meg hozzatartozik hogy minimum ket korben is megcsusztam az idovel.
Ebbol is latszik hogy mostanaban inkabb csak a fegyencedzesnek szenteltem a figyelmem, ahol is a nagyon lassu kimert mozgasoke a foszerep.
A dinamikus es robbanekony snatch pedig a hatterbe szorult a sok pozitiv tulajdonsagaval egyetemben.
Termeszetesen ezen javitani kell. Ideje felporgetni a belles motorokat is.
Termeszetes hogy ezt a fajta mozgast semmi sem veheti el:) Fegyenc ide - fegyenc oda:)
Na jo legyen kompromisszum:)

Power To You azoknak akik kompromisszumokra is kepesek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése