szombat, június 25

Napi fegyenc

Fegyencedzes!!!Nem gyerekjatek.............Nem holmi tv elott kicsit mozgok es kesz , vagy nem holmi teremben gyorsan belehuzok 5 sorozatot aztan meg beszelgetunk egy kicsit a haverokkal.
Ezt nem nagyon tudod csinalni massal. Nem azert mert ezt irta a konyv amibol okulhatsz. Hanem azert mert nincs ra idod kisapam:)

Mai moka......

Elemzes:- fekvotamasz : egyre jobban megy. Ez most tenyleg egyre jobb.
- guggolas: a tegnapi futas miatt kicsit ereztem, de terhelhetnem meg jobban is
- HUZODZKODAS: nos .....ohom.... A nagy ellenseg. Eloszor lehuztam egybe 15 ismetlest. Majd utanna 12 es egy picit letettem a seggem a foldre majd megint 3 huzas meg lassan.
Ugy erzem hogy szep lassan menni fog ez. Oltari lassu lesz de senki nem mondta hogy gyors lesz.
- Labemeles: nehez. Oltari nehez ha jol csinalod..
- Egyenes hid: a karom durran be , de most mar 3 x 25 -ot csinaltam . Fejlodessss!
- Falnal kezen allas: az egyenes hid kifarasztja a kezem. Emiatt atkozottul kemeny volt.
A vegen a varjutartas meghalt. .......nem mennt. Lesz majd jobb is.


Vegul a gravitacios csizmaval 5 perc logas, de a kezem nem mertem lenyujtani mert nem bizok meg a rudban amin fejjel lefele csungok.

Power To You azoknak akik meg nem probaltak fejjel lefele csungeni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése