péntek, június 24

,,Hegyvideki " futas


Nezzuk a mai napot.

Ugy dontottem hogy ha mar van futogep( nem is olyan rossz minosegu) akkor kiprobalom a sokak alltal emlitett funkciokat is.
Mindenfajta program talalhato rajta. Van zsiregeto ami a pulzusszamodat a zsiregeto zonaban tartja, van kardio ami inkabb megmozgat, van fit teszt ami meghajt mint allat, van random ami ossze vissze allitgatja a sebesseget es az emelkedot es van Hill azaz hegyi funkcio.

En ugy dontottem hogy ha mar itt vagyok Afganisztanban akkor a hegy funkciot valasztom.
Miutan megadod a testsulyod, megadod hogy mennyi ideig fuss, es megadod az allando sebesseged, kivalaszthatod a 20 palyabol hogy melyiket szeretned.
1-tol felfele 20-ig egyre kemenyebb.\

En ugy dontottem hogy a 11. palyat valasztom.Gondoltam futok mar egy ideje igy nagy gond nem lehet.
Viszont egy haverom felre tajekoztatott a sebesseget illetoen, mert azt mondta hogy amit megadok az egy atlag sebesseg lesz. Es a gep majd maga allitja hol fel, hol pedig le.
Nos igy elkezdtem a futast. Egy diagram mutatja folyamatosan hogy mi fog kovetkezni.( milyen magas emelkedo)
En 8 merfold /ora-allitottam a sebesseget es 25 percre az idot.
Elkezdte a gep emelgetni a dolesszoget.En pedig futottam mint allat.
A 8 merfold az egy eleg durva sebesseg hegyi futasnal. Es a gep emelte a szoget.......
Eddig max 2 fokos emelkedon futottam az edzeseimen, es 7.7 merfolddel. Es most 8 merfold es a szog ................2..........majd 4 ...........majd 6..........majd 8 ......es vegul 8.8 fok lett.
Nos megmondom oszinten hogy mar 3 perc utan elkezdtem keresgelni a gepen a sebesseg allitot mert ereztem hogy ebbol jo nem sulhet ki.
Mert kb 13 vagy 14 km/h -val felfele futni majd 9es dolesszognel eleg durva erzes.
Odaaig jutottam hogy a sebesseget levettem 6 merfold/h -ra es igy nyomtam vegig.
Sajnos a kezdeskor futottam a leggyorsabban es ezt a terdeim jeleztek is. Amukfutas volt felfele a kepzeletbeli hegyen.
Mindamellett azert jol esett. Beveszem majd az edzesembe..........

Utanna smr masszazs volt.................

Vegul felcsatoltam a labamra a ket denever pantot amikkel fejjel lefele lehet logni es felmasztam a konditerembe levo huzodzkodora. Kb 5 percet csungtem fejjel lefele, nyujtva a csigolyakat.
Mara ennyi.....

Power To You azoknak akik futottak mar hegyre fel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése