szerda, június 29

Fegyenc elemzes


Fegyencedzes..............

Elemzes.....................

Nos nezzuk hogy allunk pillanatnyilag:

- fekvotamasz csipo magas targyon: 3x 40 Iszonyat fejlodes..........

- Guggolas kez fennt egy magas targyon (vagy neha csak ugy elengedett kezzel): 3 x 40 Konnyunek ereztem nagyon.

- Labemeles nyujtott labbal extra lassan: 3 x 30 Kemeny de lehet erezni javulast

- Huzodzkodas csipo magas targyon: 2 x 15 + 1 x 10. Nagyon nehez volt, de meg volt 2 x 15. Utanna meg extra lassan ranyomtam meg 10 ismetlest. Had erosodjon aminek kell.....Jo lesz ez.

- Egyenes hid: 3 x 25 ismetles. : Ugy bedurran a karom ennel a gyakorlatnal hogy alig birom tartani magam. Es a labam is annyira feszitem hogy szinte mar faj.De egyenes vagyok baszki, egyenes!!

- Kezen allas : Az egyenes hid utan csinalni, sot a fegyencedzes utan csinalni kezen allast az durva! Keves a pihenoido es elfarad a karom. Megvolt a 2 perc de farasztonak talaltam. Utanna meg ranyomtam 1 perc varjutartast.
Azt hiszem ha letelik a honap es atlepek egy ket gyakorlatnal a 3. szintre akkor szetbontom a Fegyencet mert ezt igy egyben nem eri meg sokkaig csinalni.

Nos ez volt ma kedves olvasok. Majus 15.-en kezdtem a Fegyencedzest es mostanra batran kimerem allitani hogy erezheto fejlodes mint eroben mint optikailag.

Power To You azoknak akik ugyancsak csinaljak a Fegyenc programot az edzeseikben!!Kitartas!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése