vasárnap, június 19

Gyilkos huzodzkodasok

A mai nap edzes mentes nap lett volna. Lett volna.....
De valahogy rakattantam mostanaban az edzesre es ezert lenyomtam a holnapra betervezett fegyencedzesemet.

Nezzuk megint sorban:

- Fekvotamasz csipo magassagu targynak dolve: - 3 x 40 Kemeny volt de nem haltam meg.

- Guggolas a tenyer egy mellig ero targyra rakva kozben: 3 x 40 Mivel ez nagyon konnyen megy meg extra lassu kivitelben ezert raktam a kezem magasabbra mint az eloirt terd.

- Huzodzkodas csipo magassagu targyat fogva: Nos meghaltam. Kesz....Nekem a csipomagassagu targy az egy gyuru volt. Jobban fekszik nekem mint a rudak. De!!! A tervem az volt hogy 2 x 20.
Es meg is maradt tervnek mert ez lett belole: - 1 x 17 + 1 x 12.
At kell megin varialnom a huzodzkodasrol alkotott kepet. Kovetkezo alkalommal megprobalok 2 x 15 ismetlest.

- Labemeles nyujtott labbal: 3 x 30 megvolt de majdnem kiszakadt a hasfalam ugy feszult.

- Egyenes hid : 3 x 20 ismetles. Kicsit jobb volt mint a multkor.

- Kezenallasban tartas: 2 perc. Mivel az egyenes hid elegge kifarasztja a kezem, ezert nehez volt.
Vegul meg 1 perces varju tartas. Ez mar gyerekjatek a tobbi utan:)

Iszonyat elfaradtam. Es megeheztem. Megettem az elobb egy nagy tal tejberizst.
Holnap Kettlebell ha nem leszek tul faradt.
Az az atkozott huzodzkodas azert idegesit. Igaz hogy mar evek ota nem a testedzesem resze, de azt hittem hogy jobban megy. Vagy csak ez a lassu kivitelezes ilyen kemeny??

Power To You azoknak akik szerint a lassu huzodzkodas eszmeletlenul gyilkos es kemeny:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése