péntek, július 1

Piheno nap es tobb odafigyeles

A mai nap edzesmentes nappal tellt. Csak lazitottam , ettem, es probaltam egyaltalan edzesre meg csak nem is gondolni.
Pontosan ezzel kapcsolatban jegyeznem meg a kovetkezot.
Amiota itt vagyok Afganisztanban azota sokkal jobban figyelek magamra. Ugy alltalaban veve. Mivel a hetkoznapi gondok ugy ahogy eltuntek es nem erzekelteti magat a csunya civilizalt vilag, ezert most van ideje az embernek mas dolgokra. Magara. Es az durva mert otthon is igy kellene lennie. Meg sincs igy.
Tobbszor es alaposabban mosok fogat, mert van idom.(es itt az ido alatt nem azt ertem hogy hu de sok szabadidom van).
Jobban megtervezem az edzeseket.Mert nem nezem kozben a tevet.
Ha kilepek a sivatagba akkor pedig nem vesz korul a mi civilizalt vilagunk ami elvonja a figyelmem.
Itt az isten hata mogott egy fel ev alatt van idod hogy kicsit magadba nezz, es tobbet torodj mas dolgokkal is mint a kozuzemi szamlak.
Es meg rengeteg dolog van amin eltoprenghet az ember.
Tobbet olvasok....jeeee
Persze mondhatod kedves olvaso hogy otthon Magyarorszagon sokkal tobb a gond, de vajon tenyleg minden percunk be van osztva?Nincs idonk magunkra? Es amit beosztunk azt jol osztjuk be?
Azert nehogy azt gondold hogy ezzel arra akarok utalni hogy hu de jo itt.
Megis egy ket dolog elgondolkodtato:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése