kedd, augusztus 23

3000 m es az edzes programom

A mai nap rapihenttem az edzesre. Reggel ugy kelltem hogy a tegnapi Jerk miatt volt egy ici pici huzodas a lapockam kornyeken es belles fekvok miatt a mellizmomban izomlaz szeru erzes.
Szoval relaxaltam egesz nap. Nagyon minimalisat ettem. Aminosavakkal feltoltottem magam. Sok folyadekot ittam. Edzes elott kozvetlenul meg egy oracskat pihengettem....es had szoljon!!

Futas!!

Ugyanis a mai edzes errol szolt. Megpedig egesz jo tempoban 3000 m.
Az ido 13:27 lett es egesz vegig ura voltam a helyzetnek. Tobbet is futhattam volna, de ilyen ,,gyors" temponal nem szoktam sokat futni. Max legkozelebb meg futok hozza 200 metert hogy meglegyen a 3200 m.

Mint eszre veheto volt minden masodik edzesem gyors jellegu 3000 vagy 3200 m futas. A masik pedig hegyes emelkedos palyan futas felfele.Egesz jol bevalt.

Na de nezzuk amugy hogyan epul fel az itt Afganisztanban alkallmazott edzes programom:

- Elso nap(direkt nem irok pontos megnevezest a napokra mert itt ugyis mindegy): Fegyenc edzes

- Masodik nap: Kettlebell

- Harmadik nap: Futas(az egyik fajta)

- Negyedik nap : piheno nap

-..........es igy valtakoznak a napok egymas utan.

Neha amikor ugy van kedvem akkor tartok ket nap pihenot is hogy telljesen rendbe jojjenek a felszakadt izomrostok.
De amugy egesz szepen lehet fejlodni.

A kettlebell-es reszt azert illo lesz meghuzni egy kicsit mert a masik ket mozgas forma kicsit jobban eloterbe kerult.

Power To You azoknak akik komplex edzes tervvel rendelkeznek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése