szerda, augusztus 3

Fegyenc Reload

Na kerem. Kb 5 napos kihagyas utan ma ujra edzettem. Szuksegem volt az 5 nap pihenore.
Ma a fegyenc edzesben jeleskedtem. Ugyanis az 5 napos piheno utan nemhogy nehezen mennt az edzes hanem javitottam is a dolgokon.

Nezzuk:

-Fekvotamasz terdelo helyzetben: 3 x 30 ismetles lassan. Szepen mennt ugy gondolom.

- Hid szogben terd magas targyon: 3 x 20 ismetles. A cel a 3 x 30 ami szerintem meg lesz ket heten belul.

- Guggolas: Na kerem mivel a zart labas guggolas egyaltalan nem farasztja ki a labam, ezert ma kiprobaltam a kosarlabdan egylabas guggolast: 10/10 + 10/10 Mind a ket labbal. Ez mar fincsi lesz. Ezt fogom csinalni mert ez mar vegre kihivas ebbol a gyakorlatbol.

- Labemeles: 3 x 25 egyenes labbal es nagyon lassan leengedve. Ezen nagyon nehez tul lenni ha helyesen csinalja az ember.

- Kezen allasban leengedes de csak felig: Na kerem csinaltam eloszor 20 ismetlest, majd pedig 16-ot.

-Huzodzkodas csipo magas targytol egy picit felljebb: Na kerem attores!!!!! 1 x 30 + 2 x 25 ismetles. Jeejeeeee Alakul!!

Alapvetoen jol halad az edzes, de a gerincmerevito izmaim lennt az agyeki szakasznal folyamatos feszulesben vannak. Ez miatt tartottam 5 nap szunetet. Egyeszeruen nem akarnak kiengedni. Regebben ilyen esetekben segitett a snatch, de most nem. Mas tervet kell kieszelnem...

Power To You azoknak akik kepesek mas oldalrol is megkozeliteni a dolgokat...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése