kedd, augusztus 16

A fegyencek fejlodnek

Amikor reggel felkeltem meg nem tudtam hogy hogy lesz a mai fegyenc edzesem kivitelezve. Eleg faradtnak erzetem magam, mert eleg koran kelltem.
Ezzel szemben viszont nagyon jol sikerult az edzes.Jeeejeeeee!!

Elemzes:

- Hid tartas szogben: 2 x 25 ismetles es 1 x 27 ismetles. Ez azt jelenti hogy ebben is fejlodtem, hisz az utolso legfarasztobb sorozatbol csinaltam a legtobbet. Legkozelebb 3 x 27 a cel!Fejlodes:)

- Vizszintes huzodzkodas csipo magassagu targynal kicsit magasabb rudon: 3 x 30 ismetles .Ugy ereztem hogy van ero es volt is. A kovetkezo edzesen mar csipo magas rudon huzodzkodok.Na ezt is megertuk.Fejlodes!!!!!!

- Labemeles vizszintes nyujtott labbal, extra lassan: 3 x 20 ismetles. Most eleg szepen mennt de meg mindig maradok egy kicsit itt.

- Kezen allasban tolodzkodas felig leengedve: Jeejeee!!Errol van szo!!2 x 20 ismetles!!Mirol beszelunk!!:)

- Egylabas guggolas medicinlabdan a levegoben levo lab: 13/13 + 13/13 .Fejlodes a multkori 12 -khoz kepest. Igaz hogy csak egyel noveltem a sorozatokat, de osszeadva az ugye mar 4 ismetlessel tobb. Szepen mennt es erzem hogy brutal lesz a labam.

- Fekvotamasz terdelo helyzetben: 3 x 30 ismetles. Alig varom hogy atterjek a telljes fekvotamaszra. Brutal hogy igy 3 honap utan jutok el oda hogy normalis fekvotamaszokat csinalhatok. Ennel a gyakorlatnal a legjobban erezheto az elozo ravezeto gyakorlatok hatasa. Az izuletekre eszmeletlen jo hatast gyakorolt es mellizmok is atalakulason menntek keresztul.

Nos 3 honapja hogy folyamatosan es rendszeresen megtervezve edzek. Eleg sok munkat oltem bele az edzesbe es nagyon jo erzes latni hogy nem hiaba. Kicsit a fegyenc mellett neha ugy tunhet mintha a Kettlebell hanyagolva lenne. Egy kicsit neha en is igy erzem.Eppen ezert meghuzom azt a reszt is.Amugy ma mereszkedtem es egy fel fontot nott a sullyom.Asszem elkezdtem noni:)

Power To You azoknak akik ha lennt vannak a padlon akkor is kepesek felallni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése