hétfő, augusztus 22

Jerk -gyakorlas- de itetlen stilusban blogolas:)

Ma vettem egy doboz Glutamine port es egy doboz izuletkarbantarto formulat. A glutamine az izomzat epiteseben jatszik szerepet.( nem -nem nem koksz:) ) Az izuletvedovel meg ugy vagyok hogy jobb elore inni a medve borere:)

Lemenntem a terembe. Az uj hajam miatt meg neznek:) Na de tovabb. Megyek le a terembe , bal vallamon egy fekete Tactical shopos zsak(benne egy csomo edzo cucc), bal kezemben egy 24 kg-os Kettlebell, jobb kezemben meg egy 24 kg-os Kettlebell:)

Bemelegitettem, kozben ra ra nezttem a teremben levo LCD tvre(amiert igy utolag mindig atkozom magam:) )

Mai feladat.Begyakorolni egy reges reg gyakorolt gyakorlatot(alliteracio:) ) a Jerk-t!!

Nos mivel tenyleg ugy erezttem hogy hoskodes helyett jobb lesz gyakorolni ezert ido meres nelkul nyomattam es keves ismetlesszammal.\

Tehat: 2 x 24 kg KB Jerk gyakorlat , 10 x 5 ismetles!!Ossz 50 Jerk!

Utanna csak egy sullyal Viking Push Press , erre nem emlekszek hogy hany sorozat volt.
Mondom hogy gyakorlas volt:)

Utanna egy megint csak reg elfeledett gyakorlat a Bottom Up Press!!
Hmmm de joooo!!!!!!
24 kg KB Eloszor csak egy ismetlesek. Majd felmenntem 2 ismetlesekre, de tovabb nem akartam menni mert az mar nem a gyakorlas resze lett volna.Es a mai nap ennek jegyeben tellt.Na mondtam mar!!

Es legutoljara letettem mind a ket Bellt magam ele valszelessegu tavolsagra es csinaltam fekvotamasz es elorelendules a ket bell fulen es sittes tricepsz es vissza lendules fekvotamaszba gyakorlatbol 5 x 10 ismetlest. Egesz jo gyakorlat.:)

Es a vegen majd elfelejtettem, eloszor ket percig Farmer Walk egyhelyben allva es tartva a ket 24 kg-os sulyt. Majd utanna masfel perc ugyanez.

A vegen nyujtottam de a fo hangsuly most az Fms alltal hasznalt nyujtasokon volt.Foleg a csipomnek adok mostanaban:)

Power To You azoknak akiknek Power To You! ( ma egy kicsit idetlen dolgokat irtam:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése