szombat, augusztus 13

Futas helyett Bell

A mai nap egesz nap energia tultengesem volt. Igy a mai napi futas helyett levittem a Bellem a terembe es elkezdtem gyakorolni.

De most komolyan. Amikor az embernek van energiaja akkor arra is szakit valahogy idot hogy gyakorolni tudjon.

Eloszor is megcsinaltam 110 snatchet. Vagy ketszer vagy haromszor pihenttem. Es asszem hogy az 5 percbol is kicsusztam egy kicsit, bar nem mertem most. De ezzel szemben viszont gyakorolhattam a csipommel fellokni a golyot a fejem fole es ez az elmeny karpotol az ido elcsuszas miatt.

Utanna a haskerekkel valo edzest gyakoroltam. 5 x 20 ismetles erejeig. A haskerek hasznalatarol irnek egy kicsit.
Szegeny haskerek asszem azok koze az eszkozok koze van szamuzve amik csak ugy ott szerepelnek az ember eszkoztaraban, amikor az edzesnek mar majdnem vege.
Sokan ugy gondolnak ra mint egy kis kiegeszito kis kutyure amivel megcsinalnak 5 x 10 ismetlest gyorsan es mar kesz is az egesz.
Itt ahol most vagyok Afganisztanban, az edzotermunkben 3 haskerek is van.
Az emberek latom hogy szivesen hasznaljak,de azt is latom hogy hogy.
Nem szivesen avatkozok bele mas emberek edzesebe, ezert nem is nagyon hivom fel a figyelmuket a hibakra.
Mert tortenetesen lehet csinalni 10 ismetlest a kerekkel ugy is hogy gyorsan elore gordulsz es gyorsan esetlenul visszahuzod magad, es lehet ugy is hogy szep lassan leengeded magad, ott megtartod egy kicsit es szep koncentraltan visszahuzod magad.Igy az utobbival mar nem is annyira konnyu a dolog.Es raadasul meg a hatast is jobban lehet erezni.
Szoval figyelj a reszletekre:)

Ezek utan pedig meg mindig a torzsnel maradva:

Szelmalom gyakorlat kovetkezett:

1/1
2/2
3/3
4/4
5/5

5-ig menntem fel mert addig erezttem kellemesnek a 24 kg-os Bellemmel. Amugy is elotte mar a snatch es haskerek megdolgozta a torzsem.
Tobbszor kellene csinalnom.

Power To You azoknak akik hasznalnak haskereket az edzeseiken:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése