kedd, augusztus 9

Nyomasok

A mai nap a Military Press jegyeben tellt. Kicsit tartottam a gyakorlattol, de egesz szepen vegignyomtam.
Azt hiszem hogy ebben is a fegyenc keze lehet:)

Nezzuk:

-bemelegites, kis sullyal nyomas, izuleti atmozgatas

- Eloszor 30 kg-os egykezes sullyal(kettlebell hiany miatt) nyomtam.Sajnos sokkal rosszabb egykezes sullyal nyomni mert mas a suly elosztas es jobban kell egyensulyozni is.Ami nem lenne baj de meg se jo:)
- 4/4
- 4/4
- 4/4
- 4/4
Utanna meg mindig Military kissebb sullyal. Esetemben 24 kg KB

- 5/5
- 5/5
- 5/5
- 5/5

Minden ismetlesnel lassan feszitetten probaltam dolgozni es a suly kinyomasat igyekeztem a hatterbe szoritani. Mar amennyire lehetseges nyomasoknal ezt kivitelezni:):):)

Utanna meg adtunk a vallnak egy kicsit:

- 30 sec on / 30 sec off - Fej korul korzes 24 kg KB
5 sorozat bal iranyba es 5 sorozat jobbra.Osszesen 10 sorozat.

A vegen nyujtas es logas gravitacios csizmammal.

Power To You azoknak akik rendelkeznek sajat Kettlebell sullyal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése