hétfő, augusztus 29

Meglovagolt hullamok

Ma egy kicsit korabban kezdtem az edzest. Van ugy neha hogy ha felporogve erzem magam akkor nem varom meg az elore eltervezett edzesidot. Minek varni ha amugy is edzesre kesz vagyok.En csak ugy hivom hogy :meglovagolom a hullamot.Ha nem tennem akkor estere mar valoszinu hogy kissebb hullamokkal kellene beernem es azt nem akarom:)

A mai nap futas volt. Futopadon. Es Hill program.
A szokasos 25 perc helyett most 20 percre allitottam a gepet, viszont az 1-tol 20-ig program skalan a 12-es helyett a 13.-at valasztottam.
Ez annyit tesz hogy a gep a csucson felemeli a dolesszoget 10-fokra.
Orultem is hogy csak 20 percet nyomtam, mert igy ezen az emelkedon azert mar elvezet futni:)
A sebessegem 6 merfold/h-ra volt.

A vegen a nyujtast nem egyedul fejeztem be. Egyik kollegammal kozos paros nyujtast csinaltunk, ami azert jo mert hatasosabban lehet kivitelezni.Nemely ponton iszonyatosan feszult a terdem melletti szallag, de azert jol esett.

Power To You azoknak akik komolyan veszik a nyujtast edzes vegen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése