szerda, augusztus 17

Leporolt 300 gyakorlat

Ma kivetelesen nem egyedul edzettem. Szoltam S. Andrasnak hogy nem lenne e kedve megcsinalni a Kettlebell 300 nevu gyakorlatot.Egesz konnyen raalt a dologra.:)

Szoval bemelegitettunk, atvettuk a gyakorlatok sorrendjet ami a kovetkezo:

- 25 bicska felules
-50 snatch
-25 fekvotamasz
- 50 swing
-50 Burpeee
- 50 Clean and Viking Push Press
- 50 Hegymaszo taposas

24 kg -os Bellell hajtottuk vegre a gyilkos gyakorlatsort. Nagyon pozitivan indultam neki hisz mostanaban nagyon sok siker elmenyem volt az edzes teruleten.Eddig:)
Ugyanis borzalom lett belole.:) Az idom eluszott.Marmint amit szerettem volna.
A gyakorlatsor elejen mar nem koncentraltam rendesen es a snatcheknel ossze vissza vettem a levegot. Igy ez miatt a kesobbiekben rengeteg pihenoidot kellett tartanom. Nem is emlekszem hogy mikor volt utoljara ilyen szar az idom. 17:20
Ugy latszik hogy a Crossfit jellegu edzes hianya miatt az eroallokepessegem kicsit csorbat szenvedett. Ezt is gyakorolni fogom. Mert tetszik hogy a max erom novekszik, de szeretnem az erom allokepesseget is formaban tartani.

Nos miutan megvolt az edzes, lenyujtottam es logtam 9 percet a gravi csizmaval.

A mai edzes tomor es rovid volt.Holnap ha minden igaz futok egy hegyeset:)

Power To You azoknak akik ismerik a 300 nevu gyakorlatsort:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése