vasárnap, augusztus 7

Duborog a Fegyenc


Fegyenc edzes. Izlelgetem kicsit a szavakat. Mitol lehet egy edzes fegyenc. Talan attol hogy olyan trukkoket alkalmazol amiket a bortonre kenyszeritett rabok? Vagy talan ugy csinalod olyan lassan a gyakorlatokat mintha rengeteg idod lenne es raernel? Vagy talan olyan dolgokat csinalsz amik a trendi konditermekbol mar elmaradt mert tulsagosan nehez, de nem lehet tole hatalmasra noni??Ugy hiszem hogy minden dologbol van benne egy kicsi.

Na de a rizsa mellett nezzuk hogy hogy duborognek nalam most a fegyenc gyakorlatai.Ugyanis kissebb piheno utan ujra fejlodes!!!
Nezzuk!!

Elemzes:

-fekvotamasz terdelo helyzetben: 3 x 30 ismetles Es meg kell hogy mondjam hogy nagyon konnyunek talaltam hiaba ultra lassan csinaltam.

- Huzodzkodas csipotol magasabb szogben, egy 10 cm-el kb: ( a videon lehet latni a magassagot)Nos fejlodes ujra!!Mert most csinaltam 1 x 30 + 2 x 27 ismetlest. Mar majdnem megvan a 3 x 30 ismetles!!Jeejee Fel is vettem videora.Ha megvan a 3 x 30 akkor lejjebb teszem a rudat, ami ugy mar csipo magas lesz es kezdodhet az igazi harc az elemekkel:)

-Labemeles: 3 x 20 ismetles. Most nem 3 x 25 ismetlest csinaltam mert szebben tudom kivitelezni a kevesebb ismetles szamot. Ezt is feltettem video formajaban. A labam olyan mintha sokszor nem lenne telljesen nyujtva(elofordulhat), ennek ellenere ugy feszitettem mint allat hogy egyenes legyen. Lehet hogy gorbe a labam??:)

- Hid tartas szogben: 3 x 22 ismetles. Ami ugyancsak fejlodes a multkori huszakhoz kepest. Nagyon gyilkos gyakorlat. Remenyeim szerint mar nem kell sokat varni a 3 x 30 ismetlesig.

- Kezen allasban nyomas felig leengedve.: esetemben ez a felig leengedes most egy rogbi labda volt. Azt kellett a fejemmel megerinteni es kicsit be is nyomni a leengedeskor. Csinaltam 1 x 20 ismetlest es 1 x 18 ismetlest.Fejlodes!! A 2 x 20 ismetles mar nagyon kozel van.

- Egylabas guggolas medicinlabdan: 12/12 + 12/12 ismetles.Fejlodes! De a 20 ismetleseket meg nem eroltetnem.

Nos mint lehet latni megindult megint a fejlodes es nagyon elvezem hogy szamokban is ki lehet fejezni.:)

Power To You azoknak az embereknek akik most csinaltak az RKC vizsgajukat Budapesten!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése