szombat, augusztus 6

Clean gyakorlas

Na kerem tegnap fogtam a Bellem es levittem a terembe hogy egy kicsit gyakoroljam a Clean gyakorlatot. Most nem ket sullyal tettem azt. Arra voltam kivancsi hogy milyen allapotban van a technikam. Ezert meg idomerot sem hasznaltam. Csak 5-esevel megcsinaltam 100 ismetlest. A vegen arra a dontesre jutottam hogy egy kis idore elkezdem a Brett Jones fele 3 napos edzeseket es a technikai dolgokra sokkal nagyobb hangsulyt fektetek. A snactcheles lenduletebol most visszaveszek rajtam kivul allo okok miatt.

A Cleanek utan meg csinaltam egy 5 perces plank tartast ami olyan siman mennt hogy telljesen elhultem. Azt hiszem a fegyenc edzes hatasa lehet, de az 5 perc utan egyaltalan nem voltam faradt es meg legalabb 2 percet siman rahuzhattam volna.

Utanna felmasztam logni egy kicsit fejjel lefele. 8 percig logtam majd miutan visszatertem a bazisomra, elmenntem es kajaltam egy nagyot.:)

Power To You a most vizsgazo RKC-knak.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése