csütörtök, augusztus 11

Fegyenc: Csucsokra torve kimerulesig

Nos a mai edzes erdekes fordulatot vett. Delutan rakeszultem hogy ma megdontom az eddigi csucsaim a fegyencben. De kozbejott egy sutogetes es amig varakoztam a hus elkeszulesere addig valahogy elszallt a lenduletem. Farkasehesen megettem a husokat.(nem sokat csak ket szeletet)Vartam egy kicsit es mivel ugy ereztem hogy meg mindig ures a gyomrom, batran nekivagtam az edzesnek. Bemelegitettem es :

Elemzes:

- Hid tartas szogben: megcsinaltam 3 x 25 ismetlest ami az eddigi legjobb de ugy leszivta az erom hogy alig birtam magamhoz terni. Bar azt hozza kell tennem hogy ultra lassan es szabalyosan kiviteleztem a dolgokat. Mindenem kesz lett tole!

- Vizszintes huzas majd nem csipo magas targyon: Nos ta -tam!!Mondhatnank. Mert 3 x 30 ismetles jott ossze, bar megsem vagyok annyira elegedett, mert az utolso 30 ismetles szerintem egy kicsit el lett kapkodva. Paul Wade a fegyenc szerkesztoje biztosan ingatna a fejet hogy ejnye bejnye ne kapkodjunk!!Igy meg nem lepek emiatt tovabb. Kicsit el leszek ezzel a 3 x 30 al egy ideig meg.

- Labemeles nyujtott labbal feszitve : 3 x 20 ismetles. Ezt soha nem lehet megszokni:)

- Kezen allasban nyomas felig leengedve : Nos 1 x 20 ismetles + 1 x 19,5 ismetles. Az utolso 20 ismetles majdnem meglett de elfogyott a Kraft. Na majd legkozelebb.Azert ez is csucs..

- Egylabas guggolas, a masik lab medicinlabdan: 12/12 + 12/12 ismetles. Adta az erzest az amugy is kifaradt labaimnak. Ugyanis a hidtartas alatt ultra mod bedurrant.Ezert is lett csak most 48 egylabas guggolas lassan:)

- Fekvotamasz terdelo helyzetben: 3 x 30 ismetles. Itt mar alig eltem. De megvolt szep lasssan.

A mai fegyenc egyszeruen kicsavart mint egy citromot. Ez volt a masodik ilyen fegyencem hogy majd meghaltam. Nem voltam leizzadva egy cseppet sem, de ugy erezttem mint akin atmennt egy tank.

Power To You azoknak akik meg mindig nem adtak fel es lelkiismeretesen gyakoroljak a fegyencedzest!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése