vasárnap, augusztus 21

Kotott csipo...

Kicsit nehezen indult a mai edzes, de vegul is sikernek konyvelem el.
Fegyenc edzes:

Elemzes:

- Hid tartas szogben: 3 x 27 ismetles. A 3 x 30 ismetles most mar tenyleg nincs messze.Erdekes hogy ma nem a labam faradt el hanem a konyek taji kisizmok.

- Huzodzkodas csipo magas targyon: Na vegre most mar letettem csipo magassagura azt a franya rudta. 2 x 20 ismetles + 1 x 22 ismetles. A kovetkezo edzesen 3 x 22 ismetles a cel.

- Labemeles telljesen nyujtott labbal : 3 x 20 ismetles Eszmeletlen hogy milyen kemeny tud lenni ez a gyakorlat ha kemenyen megfeszited a hasfalad.

- Kezen allasban tolas felig leengedve: 2 x 20 ismetles. Most nagyon nehez volt mert a hidnal kifaradt a tricepszem.

- Egylabas guggolas medicinlabdan: 14/14 + 14/14 Nos ebbol is emeltem ismetlesszamot es kozelednek a 20 ismetlesek, DE van egy kis bibi.Rajottem hogy nem stimmel valami. Megpedig az hogy leguggolaskor az egyik kezemmel meg kell fognom a kinyujtott lab labfejet, mert ha elengedem akkor hatra esek. Es tudom is az okat. A csipom tul kotott ahhoz hogy a kosarlabdan tartott labam fel tudjon annyira emelkedni hogy ne doljek el. Ha megfogom a labam ujjat akkor minden problema nelkul megy. De ugye ez megsem az igazi. Ugyhogy FMS korrekciok de gyorsan a csipohajlitomra!!!Amugy is csinalnom kellene mar regen:)

- Fekvotamasz terdelo helyzetben: 3 x 30 ismetles. Most kellemesen lefarasztott.Lehet hogy nagyon lassan is csinaltam.

Az edzes vegen meg FMS-eztem es nyujtottam. Telljesen kiszivja az erom ez a Fegyenc. Lassan majd fel kell bontanom az edzeseket, mert kezd tul sok lenni a mennyiseg egyszerre:)

Power To You azoknak haladnak az edzestervezesben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése