vasárnap, augusztus 28

Olyan eros vagy amilyen a leggyengebb testreszed

A mai napra 3 salyat testsullyos gyakorlat jutott a Fegyenc edzes keretein belul.

Bemelegites

Majd:

- Vizszintes huzodzkodas csipo magas rudon: 3 x 23 ismetles. Kozeledik a 3 x 30 :)

- Paros terd emeles rudon fuggeszkedve: 3 x 10 ismetles. Nos ez azert nem lett meg a 2 x 15 ismetles, mert nem birta az alkarom es a csuklom a huzodzkodas utan a logast. A hasam abszolut birta a gyakorlatot, de egyszeruen nem birtam tovabb fenntmaradni. Igy lelkiismereti okokbol meg ratettem egy 10 ismetlest a vegen.Viszont nagyon lassan es kimerten csinaltam mindent. 2 masodperc fel , majd egy masodperc megtart, majd 2 masodperc leenged.Telljesen igaz a mondas: OLYAN EROS VAGY AMILYEN A LEGGYENGEBB TESTRESZED!

- Fel fekvotamasz: 2 x 25 ismetles. Nos egy rogbi labdat tettem a csipom ala es azt kellett megerintenem lassan, majd ujra fel. Ez is lassan le majd megtart , majd lassan fel rendszer alapjan mukodott. Allkalmaztam az ,, adj egy puszit a babanak" modszert.Ami annyit tesz hogy eppen csak megerinted a labdat a csipoddel es nem osszenyomod mint allat, majd szep lassan feljossz.

Erdekes hogy nem egy izzaszto edzes volt. De ugyanakkor lehet erezni hogy valami tortenik a felszin alatt:)

Power To You azoknak akiknek szukseguk van alkar es csuklo erosito gyakorlatokra.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése