kedd, július 19

100 snatch + 6 x 8 double squat

A mai edzest Kettlebell Snatch teszttel kezdtem. A mai cel az kereken 100 ismetles volt. 15 ismetlessel tobb mint a multkor. Megprobaltam felvenni telefonnal az ismetleseket, de amikor letettem a Bellt az utolso ismetlesnel akkor esett le a telefonom az asztalrol es elmennt a megorokitett anyag.
Igy csak a guggolasbol vettem fel. Amugy a 100 ismetles osszejott ugyhogy a kovetkezo allkalommal 105 ismetles kovetkezik. A cel hogy 120 ismetlesig feltornazzam magam egy par het alatt, majd ott egy ideig stagnalva egyszercsak ujra elinduljak felfele. Realis cel? Annak tunik. Meglatjuk.

Amugy a mai edzesrol: - bemelegites izuleti atmozgatassal, 300 ismetles ugralokotel, fms korrekcio vallra.
- 100 ismetles snatch 24 kg KB

- 8 x 6 ismetles dupla sullyos guggolas 2 x 24 kg KB

A guggolas most nem 5 ismetles volt minden korben hanem 6. Szepen felemelem majd 8 ig.A vidon latszik a gyakorlat hianyossaga is amugy. Miutan feljottem a guggolasbol nem fogtam be szep Cleanbe a golyokat. A tobbi sorozatnal erre is figyeltem.:)

Ezek utan volt egy nagyon korultekinto smr masszazsom ami legalabb 45 percig tarthatott.
Vegul 7 percet logtam a graviti csizmammal fejjel lefele.

Power To You azoknak akik nyaron is kemenyen edzenek.:) video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése