kedd, július 5

Marhaporkolt es a swing esete


Amiota a Kettlebell az eletem resze, nem eloszor fordult elo hogy tevesen iteltem meg valamit.
Megpedig a marhaporkolt emesztesi idejet. Igen. Igen. Szorosan osszekapcsolodik a marhaporkolt emesztesi ideje es a kettlebell swing. Megpedig ugy, hogy SOHA DE SOHA AZ ELETBEN NE KAJALJ BE MINT EGY ALLAT MARHAPORKOLTBOL HA AZNAP, ILLETVE PAR ORAN BELUL SWING EDZESED LESZ. Legeloszor amikor ez tortent velem eppen csak ismerkedtem a bellel. Szegeden jartam Varga Tamas alltalam profinak tartott kettlebell edzohoz. Edzes elott egy par oraval bekajaltam marhaporit. Edzesen szo szerint majdnem teleokadtam a torolkozom.
Ma majdnem ugyanez lett. Delutan 3 orakor ettem marha porit. Mit ettem!!Zabaltam!Haromszor is szedtem!!Este 6 kor ugy gondoltam hogy mar elltellt 3 ora. Az elegnek kell legyen hogy felszivodjon. A testem azt jelezte hogy egyaltalan nem szivodott meg fel a kaja, de csak ugy tudtam megoldani az edzest hogy akkor edzek.

Mai gyakorlas:

- 20 kor egykezes swing , 24 kg KB, 20mp/20mp Koronkent 12 ismetles
Meg maradt egy par masodpercem a 12 ismetles utan, de valami azt sugta hogy ne csinaljak tobbeket.
Jol sugta az a valami. Idejet nem tudom mar hogy mikor csinaltam egykezes swing csatat! Nagyon alabecsultem megint a swingelest. Az a baj hogy valahogy az idok soran mindig bele esek abba a hibaba hogy kepes vagyok azt hinni hogy a swing a legkonnyebb kettlebell gyakorlat.Pffffff!!!!Megmondom oszinten hogy a 8. kor utan ereztem hogy a kaja meg ott van lennt.
Meg is csusztam az idovel egy cseppet mert koncentralnom kellett hogy ott is maradjon!!
A 16. kor kornyeken mar ugy izzadt a homlokom mint egy szivinfarktusosnak.:)
Lenyomtam a 20 kort de az utolso kor olyan bena volt szerintem hogy ha RKC vizsgan lettem volna mar az elso napon elhuztak volna.

- Kovetkezonek csinaltam egy kevesbe porgos de hasznos gyakorlatot: Szelmalom gyakorlat 5 x 5bal/5 jobb ismetles. 24 kg KB

- Vegul dupla KB felhuzas a test elott: 10 x 10 ismetles.

Az egesz edzes 54 perc volt. Ami azert durva mert ha kiszamitjuk akkor kiderul hogy a swing az elejen 13,33 percet vett igenybe. Tehat az 50 db szelmalom es a 100 db felhuzas 40 perc volt. Ereztem egesz edzes alatt hogy a testem igyekszik ket dologra koncentralni. Egyszer igyekszik a marhat(nem engem) megemeszteni, egyszer pedig szeretne normalis telljesitmenyt leadni. Nos inkabb az emesztes sikerult jobban.
Hulla faradt voltam amikor kesz voltam. Vagy egy orat csak ultem es neztem a laptopom.
Felirtam az eredmenyjelzo falamra hogy mit csinaltam ma.

-Lenyujtottam

Az elobb voltam kajalni ujra.Ez azt jelenti hogy sikeresen eltunt a marha. Most halat ettem:) Es sutit is:)Este fel tizkor.De ma mar nem lesz swing......jeejejjeeeeee

Power To You azoknak akik jartak mar hasonlo modon az edzeseiken:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése