hétfő, július 4

FEJLODES A FEGYENCBEN

Fegyenc edzes.
Egy kicsit atalakitottam. Nem tobbrol van szo mint arrol, hogy kicsit megkevertem a gyakorlatokat.

Elemzes:( ahogy irom olyan sorrendben nyomtam az edzesen is)

- kezen allasban tartas falnal: 2 perc 10 masodperc Olyan konnyen mennt hogy akar meg 3 percig is ellettem volna. FEJLODES

- Egyenes hid: 3 x 30 . Nehez volt de a szokasos 25- ok helyett most 30-akat csinaltam. FEJLODES

- Huzodzkodas gyurun csipo magassagban fogva: 3 x 15 A 3. 15-os eleg csunya volt de megvolt. Alakul, bar csipomagassagnal felljebb fogom emelni a szoget mert nem megy a 3 x 30. Mindazonalltal a 3 x 15 FEJLODES

- Labemeles egyenes labbal: 3 x 30 Brutal nehez ha a hasam megfeszitem es kifujom a levegot mikozben emelem a labam. Alakul azert de a nagybetus fejlodes szot ide most nem irom.

- Fekvotamasz csipo magas targyon: 3 x 40 Ez megy a legjobban. FEJLODES

- Guggolas : 3 x 40 Konnyen mennt. Alig durrant a labam. FEJLODES

Vegul csinaltam meg egy 1 perc 10 masodperces varjutartast is raadasnak.

Alakul minden. Orulunk!

Power To You azoknak akik meg tudnak csinalni 3 x 30 huzodzkodast lassu kivitelben.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése