péntek, július 29

Ido kikapcs: snatch.

A mai nap inkabb a kikapcsolodasrol szolt mint az edzesre keszulodesrol. Megis este 9 utan felkelltem es lemenntem a terembe.
Nem erezttem ugy hogy meg kellene hajtanom magam, de mivel minden edzest egy ideje 5 perces snatchel inditok ezert kitalaltam valamit.
Nos ugye ugy szol a sajat magam alltal kitalalt szabaly hogy minden edzesen 5-tel tobb snatchet csinalok. Egeszen addig amig 120-ig el nem erek.
Ez a dolog egy kicsit feszultte tette az edzeseimet, ami nem jo. Kepzeld el hogy minden edzesen egy tesztnek vagy alavetve aminek meg akarsz felelni. Ezt szuneteltetnem kell: - gondoltam. De hogy csinaljam hogy megsem maradjon el a terheles es teszt erzetem se legyen.
Nos egesz egyszeruen. Nem vettem elo az orat es nem allitottam be 5 percre. Egyszeruen csak odaaltam a Bell ele megcsinaltam a mai napra juto 110 ismetlest. Ketszer pihenttem. Egyszer amikor 70 ismetlesnel jartam, es egyszer amikor 90 ismetlesnel jartam. Igy nezett ki a dolog:

- 15/15
-15/15
-5/5
-Bell letesz -szunet szusszanasnyi pihivel
-10/10
-szunet
-10/10

Nem tudom hogy benne volt e az 5 percben de jol esett hogy nem az idovel kellett foglalkoznom hanem a szabalyos vegrehajtasokkal. Ugy erzem ez is fontos. Na meg lassan ideje lenne szunet nelkul is vegigcsinalni 110 ismetlest.

Utanna csinaltam egy kis TGU-t 24 kg KB:

-5/5
-5/5
-5/5
-5/5

Kis nyujtas es merlegre allas. Nos 2 es fel honappal ezelott 76 kilogrammal jottem ki. Es most pontosan 76 kg vagyok. Megis nott a telljesitmenyem. Erdekes.Mik vannak....:)

Power To You azoknak akik meregetik magukat merleggel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése