szombat, július 23

Hegyi futas szint novelessel

Ma futogepen torteno futas volt. Azon is az ugynevezett Hill program teszteleset folytattam tovabb.
Ma valtottam a 11.es fokozatrol a 12-es fokozatra. Azt hittem hogy egyszeru lesz de nem volt az.
A szokasos 2 es emelkedesi szogtol elteroen itt mar 3-assal indit a gep. A vege az 9.2-es emelkedo ami azert mar gyilkos. A gep egy bizonyos sema szerint noveli az emelkedesi szoget egeszen addig amig el nem eri az ember a csucsot, majd aztan ujra leviszi, hogy aztan megint csak felvihesse.
Kafa:)
Nem mennt konnyen az atallas az uj szintre. Le kellett vennem a sebessegemet a szokasos Hilles 6.5- merfold/h sebessegrol 6.0-ra. A pulzusom nem mertem vegig de egyszer amikor ratettem a kezem a merore lattam hogy 190. Szoval a tobbit nem is akarom tudni:)

25 percet futottam igy hegynek fel es 5 perc volt a seta.Bar egy amerikai katona ott allt egy par meterre tolem es latvanyosan unatkozott. Ami azt jelentette hogy szeretne a gepet hasznalni. Egy ido utan meg egyszeruen csak nezett. Baromi jo erzes ugy kifulladva futni hogy kozben omlik a viz az emberrol es egy masik ember tarsa meg oldalrol nezi.
Na mindegy.

Aztan smr hengerrel lenyomtam egy masszazst es a vegen 8 percet logtam a gravi csizmammal.
Holnap snatch es swing. Kemeny lesz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése