szerda, július 20

Stagnalo Fegyenc

Azt mondjak hogy a ferfi 30 es 40 eves kora kozott van legjobban ereje telljeben. Nos mint tudjuk ez az ido a minosegi mozgas segitsegevel joval tobbre teheto. Eppen ezert meg sok sok edzes all elottem:) Orom es boldogsag:)

A mai edzes viszont nem az orom es bolldogsag jegyeben tellt. 17:30 korul vacsoraztam egyet es lefekudtem egy masfel orara aludni.
Nem erezttem ugy hogy aktiv lennek ugyhogy arra gondoltam alvas utan majd jobb lesz.
Nem lett sokkal jobb, de meg mindig ott volt a lehetoseg hogy edzes kozben felporgok.Ma fegyenc edzes volt.
Nos azt hiszem hogy a tegnapi nehez kettlebellekkel valo guggolasok miatt meg nem volt telljes regeneralodasom es az kihatott a mai fegyencre.
Ugyanannyit csinaltam mint a multkor a gyakorlatokbol. Megmondom oszinten hogy nem mennt volna tobb.

Fekvotamasz terdelo helyzetben: 3 x 30 . De a mellkasom es tricepszem szinte visitott!

Labemeles egyenes labbal, lassu kivitelben: 3 x 25, de az utolso 25-nel ugy remegett a labam a vege fele mint a kocsonya.

Huzodzkodas majdnem csipo magas rudon: 1 x 30 + 2 x 20 . Az alkarom kiabalt hogy haggyam abba es kesz!:)

Guggolas zart labbal: 2 x 20 Ezt mondjuk nem erezttem.

Egyenes hid terd magassagu dobozon: 3 x 15. Na errol essen egy ket szo. Az egesz fegyenc edzes alatt vegig kiseri ezt a gyakorlatot a labbicepszem feszulese es kifaradasa. Ma ehhez meg hozzajott a terd koruli kisizmok elfaradasa is. A 3 x 30 meg eselytelen de leginkabb azert mert a labam ugy elfarad hogy majdnem visitok....Most vagy valami nem koser abban amit csinalok vagy a lab bicepsz resze gyenge a tobbihez kepest. Ha igen akkor adok nekiiiiiii!!!!!

Kezen allasban felig leengedesek es nyomasok: 1 x 15 + 1 x 12. A multkor is ennyi mennt. Nem akartam eroltetni tobbet mert ez a mai edzes ugy latszik hogy nem arrol szolt hogy tobbet csinaljak mint az elozo napokon.

Nyujtottam utanna de meg attol is faradt volt a labam.

Holnap futas lenne, de meglatjuk hogy mit mond a labam.

Power To You azoknak akik hallgatnak a testuk jelzeseire.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése