vasárnap, július 3

Futas+ L-Carnitine


Ma megkaptam az internetrol rendelt L-Carnitinem.(A fenykepen ez lathato.) Az L-Carnitine(egy aminosav fajta) tobbfele tulajdonsaggal bir az emberi szervezetre. Megtalalhato az etelek egy reszeben. Es igy kivonva es koncentralt mennyisegben kifejezetten elonyos es egeszseges hatosakat tulajdonitanak neki. Nekem a kedvenc tulajdonsaga a zsir egetese mellett hogy gatolja a savasodast az izmoknal es kitolja egy kicsit a faradsag erzetet. Segit hogy a test a zsirokat hasznalja fel a plussz munka elvegzesere.

Ma futopados futas volt. A Hill programot valasztva most ugy dontottem hogy nem 6 hanem 6,5 merfold/ora sebesseggel futom le a 25 percnyi tavolsagot. Ez a gepen a 20 fokozatbol a 11.
A gep fokozatosan noveli az emelkedok szoget ugyanazzal a sebesseggel. Szoval amikor felfutottal egy meredek emelkedon akkor a pihenes az hogy ugyanazzal a sebesseggel futhatsz de egy minimal dolesszogu emelkedon.
Eleg megterhelo volt. Kb olyan 4.5 km - t futottam osszesen.
A pulzusom nagyon hamar elerte a 192-t. Nezttem is hogy hoppa most mi van. Elvileg ez a max pulzusszamom. Nos erezttem is:)


Vegul lenyujtottam.

Aztan johetett a mostanaban igen kedvelt es roppant hasznos antigravitacios csizma felvetele. Most nem idore csungttem fejjel lefele hanem csak ugy erzesre. Jo volt.

Power To You azoknak akik hasznaltak mar eletukben L-Carnitine taplalekkiegeszitot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése