vasárnap, július 24

Snatch es swinges nap




Ma belles edzes volt teriteken. A mai napra a snatch teszt ismetles szama 105 ismetlesre volt meghatarozva. Sikerult is. Feltettem videoban. Szeretem a videokat mert olyan dolgokat lehet eszrevenni a vegrehajtas utan amit kozben nem vesz eszre az ember.
Nos en eszrevettem hogy a karom nem volt mindig telljesen nyujtva. Es ami meg nagyobb hiba hogy a csipom nem vagodik elore minden ismetlesnel mint ahogy az a nagy konyvben meg van irva.Lehet meg latni az elejen ahogy kiabalok egyet mintegy felszolitva a ferfi tarsaimat hogy csatara!!!!!!!:)
Valamint egy kedves kollegam megprobal seggbe is rugni az elejen. A vegen meg elfelejtettem leallitani a kamerat igy meg megy egy par percig ami eleg unalmas lehet.
A 105 ismetlest megcsinaltam amugy. Amikor meglett a 100 ismetles akkor 4:30 mp-nel jartam.
Szoval csak alakul ez, meg ha csak a regi forma visszaszerzesen is van most a hangsuly.
KOvetkezo allkalom 110 ismetles.

- Utanna volt 20 kor egykezes swing 24 kg KB 20 mp on/ 20 mp off
Megizzasztott.

Vegul nyujtas es logas csizmaval amit fel is raktam kepekben. A szerkezetet is felraktam amin logni szoktam.

Power To You azoknak akik meg csak gondolkodnak rajta hogy elkezdjenek Bellezni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése