vasárnap, július 17

Fegyenc 3.szint



Ma elkezdodott a Fegyenc 3. szintjere lepes a 3.honapba lepes miatt.
Nem minden egyeszerre fejlodik rajtam ......na de nezzuk hogy mi tortent ma.

Fekvotamasz terdelo poziciban,3. szint( a videon): 3 x 30 ismetles= Irto brutal nehez, de elvezem!

Huzodzkodas, 2. szint: 1 x 30 ismetles+ 2 x 20 ismetles. Lejjebb raktam a rudat.Mar majdnem csipo magasan van.Most egy honapig igy nyomom amig el nem erem a 3 x 30 ismetlest!!Az alkarom hal meg legeloszor.......

Hid tartas, terd magas targyon(a videon) 3. szint:3 x 15 ismetles. A 3 x 30 ismetles meg nehez lenne, a labaim nem birjak ezt a fajta terhelest.

Labemeles egyenes labbal, 4. szint: Huha!Volt 2x 25 ismetles meg 1 x 20 ismetles. Annyira durva volt hogy komolyan aggodtam hogy kiszakad a hasfalam!:)

Guggolas osszezart labbal: Megmondom oszinten hogy bar kicsit zavar, de ezt elkezdtem a 5. vagy 6. szinten csinalni. 2 x 20 ismetles nagyon lassan kivitelezve, lennt megallva kb 2 masodpercig. Ez nagyon megy mert a Bellnel sokkal nehezebb feladatokat is szoktam csinalni.Egyaltalan nem borulok hatra meg ha erzem hogy feszul a labam akkor se.

Kezen allasban nyomas felig leengedve, 4. szint: Nos a 2 x 20 helyett lett : 1 x 15 es 1 x 12.De nem banom, mert erzem hogy egy honap mulva meglesz.

Jo erzes hogy van mit fejlodnom ebben a honapban. Az benne a jo hogy erzem hogy nem elerhetetlen vagyakat kergetek. Igenis elerheto dolgok.

Power To You azoknak akik olvassak a blogomat:)

2 megjegyzés: