hétfő, július 11

Rekord ido faradtan

Tegnap nem edzettem es nem vezettem blogot mert dolgoztam. Mashol, mast.
Ma egesz nap dolgoztam, de ugy dontottem este most, hogy edzek.
Futas volt teriteken. De hullafaradt voltam. Egesz nap egy 20 kg-os melleny volt rajtam es a nap nagy reszeben csak alltam benne. Iszonyat kiveszi az erot estere.
Nos dee!
Gondoltam kiprobalom a megriadasi reflexet vagy mit.
Vagyis ha egesz nap kemenyen dolgoztam akkor az agyam azt hiszi hogy huuu de nagy a baj.
Szoval nyugodtan nyomhatom neki este edzesen a kakaot, mert mozgositani fogja a tartalek energiakat es menni fog minden mint a karikacsapas.
Es jeeejeeeee!
Hullafaradt kezdes es Rekord ido javitas. 6 masodperccel jobbat futottam mint az elmult 2 honapban barmikor. Ezt nevezem megriadasnak:)

Holnap Kettlebell edzes ahol is 90 snatch-el inditok......:)
Power To You azoknak akik kedvelik a megriadasi reflexeket:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése