péntek, július 8

x-factor

Ma ugy tervezttem hogy TGU lesz nagy sullyal.
De eszembe jutott hogy mostanaban nem fektettem kello hangsulyt a snatchek gyakorlasara es a snatch 5 perces mokak is kimaradtak az eletembol mar egy nagyon hosszu ideje.
Egesz nap pihenttem. Ettem. Rakeszultem a dologra.
Ket 5 perces tesztet csinaltam.
Eloszor 85 ismetlest csinaltam, majd masodjara 70 ismetlest.
Ilyen gyenge ismetleseket akkor csinaltam utoljara amikor meg regen elkezdtem keszulni az RKC vizsgara. Emlekszem hogy akkor valami 60 ismetlessel indultam es a vegen egy fel ev alatt eljutottam a 120 ismetlesig.
Na most akkor hogy is van ez? Kerdezttem magamtol. Alltalaban akkor is 100 felett telljesitek ha szar napom van.Akkor most mire fogjam ezt az eredmenyt?
Erdekessege a dolognak hogy az elso teszt elvegzese utan egy par perccel semmi faradsag nem mutatkozott. Ezert is csinaltam meg egyet. Miutan eltellt vagy 10 perc mar azt sem erezttem.
Utanna csinalttam TGU-kat egykezes 30 kg-os sullyal.10 db-ot.

Visszateszem az edzeseimbe ezeket a teszteket.
MOSTANTOL MINDEN SNATCHES NAPON 5 ISMETLESSEL TOBBET CSINALOK, MINT AZ ELOZO EDZESEKEN.EGESZEN ADDIG AMIG EL NEM EREM A 120 ISMETLEST!!
AZON AZ EDZESEN AMIKOR NEM SIKERULT OTTEL TOBBET CSINALNOM MINT AZ ELOZO EDZESEN, UNNEPELYESEN MEGIGEREM HOGY MEGCSINALOK PLUSSZBAN AZ EDZESEN KIVUL MEG 100 DB BURPEEEEET:)
HAUU--HAUUU--HAUUUU!!!!!

Na ez szep kis fogadalom lessz , mert ez azt jelenti a papirforma szerint hogy 7 edzes mulva el kell hogy jussak a 120-ig.
Na majd meglatjuk hogy hany burpeevel leszek gazdagabb:)

Power To You azoknak akik tettek mar maguknak fogadalmat edzessel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése